Magyar Képzőművészeti Egyetem / Intermédia Tanszék

Ez az oldal a fotográfia alkalmazási lehetőségeit, felhasználási területeit vizsgálja a művészi gyakorlat és az alkotói tapasztalatszerzés felől.

Az oldalon a Magyar Képzőművészeti Egyetem / Intermédia Tanszék hallgatóinak fotó feladatmegoldásai szerepelnek 2011-től.
A blogon való megjelenés a diákok hozzájárulásával történik. Ezért a blog képeinek felhasználásához is az alkotók hozzájárulása szükséges.
Ezt a képet annak a feladatnak a megoldására szánom, hogy miként lehet valakit úgy lefotózni, hogy a kamera jelenléte ne befolyásolja a modellt.

Ez egy olyan pillanat, amikor két ember egymással van elfoglalva, a masszőr a munkáját végzi és a paciensre (Anya) koncentrál. Anyuról pedig tudom, hogy mikor ilyen szituban van, akkor maximálisan kihasználja, hogy kibeszélje az aznapi történéseket vagy ami éppen aktuális.
Így nem én vagyok az elsődleges, akinek minden mozdulatát figyelnék.
Szerintem ennél a képnél, az is fontos, hogy nem kellett az arcukat adni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése