Magyar Képzőművészeti Egyetem / Intermédia Tanszék

Ez az oldal a fotográfia alkalmazási lehetőségeit, felhasználási területeit vizsgálja a művészi gyakorlat és az alkotói tapasztalatszerzés felől.

Az oldalon a Magyar Képzőművészeti Egyetem / Intermédia Tanszék hallgatóinak fotó feladatmegoldásai szerepelnek 2011-től.
A blogon való megjelenés a diákok hozzájárulásával történik. Ezért a blog képeinek felhasználásához is az alkotók hozzájárulása szükséges.

Kamera befolyásoló hatása kizárva

A kamera kizárása nekem elég nehéz feladat.
Nem is igazán sikerült rá bármiféle módszert kitalálnom.
Viszont kicsit besegített az élet vagy akármi és kialakult egy helyzet amiben sikerült egy fotót összehozni.




A narancssárga színt a sólámpának és egy gyetyának "köszönhetem" Ami a romantikát volt hivatott az estébe csempészni.
A kép úgy készült, hogy a barátomat olyan sokkolt helyzetbe hoztam, hogy már legkevésbé az érdekelte, ha lefényképezem.
Ez a képen sajnos nem látszik. Ami inkább érdekes, hogy olyan szituációban csináltam a képet amikor én is nagyon ki voltam bukva de a fejembe villant, hogy FELADAT. Úgy láttam az egy olyan pillanat amikor engem sem érdekelne hogy lefotóznak, mert nem tudnék foglalkozni vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése