Magyar Képzőművészeti Egyetem / Intermédia Tanszék

Ez az oldal a fotográfia alkalmazási lehetőségeit, felhasználási területeit vizsgálja a művészi gyakorlat és az alkotói tapasztalatszerzés felől.

Az oldalon a Magyar Képzőművészeti Egyetem / Intermédia Tanszék hallgatóinak fotó feladatmegoldásai szerepelnek 2011-től.
A blogon való megjelenés a diákok hozzájárulásával történik. Ezért a blog képeinek felhasználásához is az alkotók hozzájárulása szükséges.

A meghiúsult felvétel

Nemrég az 5-ös buszon utaztam, kis fényképezőgépemet babráltam épp (korábbi felvételeket nézegettem), mikor egy ellenőr szólított fel, hogy mutassam be a jegyemet. Kicsit kotorásznom kellett a bérletem után. Mikor megtaláltam és átnyújtottam neki, hozzátettem, hogy cserébe egy fotót készítenék róla. Erre egy lendületes ugrással kivetette magát a fényképezőgép vélt látóteréből, és kiabálni kezdett, hogy rendőrt hív, mert megsértettem az állampolgári jogait. Teljesen fel volt dúlva, és a rendőrhívási szándékáról még akkor is nehezen tett le, hogy én közben lemondtam a képkészítésről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése