Magyar Képzőművészeti Egyetem / Intermédia Tanszék

Ez az oldal a fotográfia alkalmazási lehetőségeit, felhasználási területeit vizsgálja a művészi gyakorlat és az alkotói tapasztalatszerzés felől.

Az oldalon a Magyar Képzőművészeti Egyetem / Intermédia Tanszék hallgatóinak fotó feladatmegoldásai szerepelnek 2011-től.
A blogon való megjelenés a diákok hozzájárulásával történik. Ezért a blog képeinek felhasználásához is az alkotók hozzájárulása szükséges.

Nofoto feladatra előkeresett kép

Magamtól nem készítettem volna fényképet egy temetésen, valamelyik nagynéni kért meg rá. gondolkoztam, miért nem akarok ilyen képeket készíteni. ritkán van alkalmam, hogy közeli rokonokat ilyen "kiszolgáltatott" helyzetben láthassak, pl a nagymamámat vagy az édesapámat itt láttam életemben elősször sírni és azóta sem többször. Ha ezt a megfigyelői pozíciót megzavarja egy másik szerep (jelen esetben a fotós szerepkör), akkor úgy érzem, lemaradok dolgokról és cserébe egy kimerevített kocka marad fent abból, amit teljesen át tudtam volna élni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése